Aż 51 proc. menedżerów najwyższego szczebla przyznało, że na ich biurkach panuje chaos różnego typu: zasypane jest ono papierami, gadżetami lub osobistymi drobiazgami. Wśród menedżerów niższego szczebla zaś tylko co trzeci nie przejmuje się porządkiem. - Wygląda na to, że im więcej czasu poświęcamy na sprzątanie, tym mamy go mniej na pięcie się w górę - podsumował Chris Lloyd, prezes jobs.telegraph.co.uk.
źródło: gazeta.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
Kariera albo sprzątanie, wybór należy do Ciebie
Jesteś bałaganiarzem? Świetnie! Twoje szanse na błyskawiczną karierę są o wiele większe niż Twojego uporządkowanego kolegi. Tak przynajmniej wynika z sondy przeprowadzonej przez brytyjski portal o pracy jobs.telegraph.co.uk. Bałaganiarze są promowani średnio aż 10 razy w życiu - wynika z badań przeprowadzonych wśród brytyjskiego menedżmentu, które przytacza portal www.jobs.telegraph.co.uk. Co więcej wygląda na to, że im większy bałaganiarz, tym większe są jego szanse na błyskotliwą karierę (niestety autorzy badań nie podają, jak często promowani są porządniccy).Aż 51 proc. menedżerów najwyższego szczebla przyznało, że na ich biurkach panuje chaos różnego typu: zasypane jest ono papierami, gadżetami lub osobistymi drobiazgami. Wśród menedżerów niższego szczebla zaś tylko co trzeci nie przejmuje się porządkiem. - Wygląda na to, że im więcej czasu poświęcamy na sprzątanie, tym mamy go mniej na pięcie się w górę - podsumował Chris Lloyd, prezes jobs.telegraph.co.uk.
źródło: gazeta.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy