Wszystkie osoby, które mają pytania i problemy związane z tematem zamówień publicznych, zapraszamy na szkolenia:
Zamówienia publiczne po nowelizacji - szkolenie dla zamawiających i dla wykonawców, Warszawa, 23-24.10.2006
oraz
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty dla zamawiających, Warszawa, 25-26.10.2006.
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o znowelizowaną ustawę Prawo zamówień publicznych, nowe akty wykonawcze, orzecznictwo zespołów arbitrów i sądów powszechnych, opinie prawne UZP oraz liczne przykłady z praktyki.
Zapraszamy na naszą stronę www.jgt.pl, gdzie znajdują się szczegółowe informacje, programy szkoleń oraz formularze zgłoszeń.
Chętnie udzielimy Państwu dodatkowych informacji telefonicznie: 022 / 845 52 53 lub mailowo: szkolenia@jgt.pl.
« poprzedni | archiwum | następny »
Prawo zamówień publicznych – cztery miesiące po nowelizacji.
25 maja 2006 weszła w życie ustawa o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Obszerna nowelizacja ma dwa podstawowe założenia:
|
Zamówienia publiczne po nowelizacji - szkolenie dla zamawiających i dla wykonawców, Warszawa, 23-24.10.2006
oraz
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty dla zamawiających, Warszawa, 25-26.10.2006.
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o znowelizowaną ustawę Prawo zamówień publicznych, nowe akty wykonawcze, orzecznictwo zespołów arbitrów i sądów powszechnych, opinie prawne UZP oraz liczne przykłady z praktyki.
Zapraszamy na naszą stronę www.jgt.pl, gdzie znajdują się szczegółowe informacje, programy szkoleń oraz formularze zgłoszeń.
Chętnie udzielimy Państwu dodatkowych informacji telefonicznie: 022 / 845 52 53 lub mailowo: szkolenia@jgt.pl.
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy