Co robić, aby zmienić ten niekorzystny stan rzeczy?
Zdaniem wielu analityków, jedną z przyczyn takiej sytuacji jest bariera informacyjna. Wiele firm i tysiące przedsiębiorców mają problemy z uzyskaniem odpowiedzi na tak istotne dla podejmowania właściwych decyzji pytania jak np.:jak przekroczyć granice Polski i poruszać się po światowym rynku?
jak wyjść z ofertą swoich towarów i usług na inne, nieznane rynki?
jak sprowadzać towary z odległych regionów świata?
jakie są warunki dostępu do rynku danego kraju lub regionu i na co musimy zwracać uwagę decydując się na biznes w tym kraju?
jak zbadać szanse czy nasz towar lub usługa na obcym rynku może być sprzedawalna i na jakich warunkach?
jak sprawdzać wiarygodność płatniczą potencjalnego partnera i bezpiecznie rozliczać transakcje?
czy, gdzie, kiedy i w jakiej formie inwestować na rynkach zagranicznych?
co robić, gdy kontrahent nie płaci - jak rozwiązywać spory?Aby uzyskać odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań, zapraszamy do udziału w cyklu seminariów warsztatowych organizowanych przez Eurofinance Training dofinansowanych w 80% z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Akademii Handlu Zagranicznego pod hasłem:
„WSPARCIE POLSKIEGO EKSPORTU!”
Naszym głównym celem jest pomoc w przygotowaniu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, uczestniczących w zajęciach, do wejścia na rynki pozaunijne. Uczestnicy zapoznają się
ze specyfiką oraz prognozami rozwojowymi danego rynku. Podczas szkoleń przekażemy praktyczne porady i wskazówki dotyczące możliwości oraz szans umiejscowienia eksportu, wymiany handlowej i współpracy gospodarczej z poszczególnymi krajami.
W ramach Akademii odbędą się szkolenia w dwóch komponentach:
Komponent I dostarczy Państwu wiedzy na temat obecnej sytuacji społeczno – politycznej oraz ekonomicznej wybranego kraju Europy Wschodniej. Afryki, Ameryki Południowej
lub Azji Jest to cykl jednodniowych szkoleń na temat wybranych rynków krajów
w trakcie transformacji społeczno – gospodarczej oraz krajów rozwijających się, które
są priorytetowe lub ważne z punktu widzenia polskiego eksportu.
MODUŁY SZKOLENIOWE (regiony i rynki eksportowe):
I. EUROPA WSCHODNIA I ŚRODKOWA:
Rosja, Ukraina, Białoruś, Mołdawia
II. EUROPA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA(BAŁKANY):
Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Turcja
III. AZJA ŚRODKOWA:
Kazachstan, Azerbejdżan, Uzbekistan, Armenia
IV. AZJA WSCHODNIA:
Chiny i Hongkong, Korea, Tajwan
V. AZJA POŁUDNIOWA:
Indie
VI. AZJA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA:
Singapur, Indonezja, Malezja, Tajlandia, Wietnam
VII. AFRYKA PÓŁNOCNA I ŚRODKOWY WSCHÓD:
Egipt, Izrael, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt
VIII. AFRYKA SUBSAHARYJSKA:
RPA
IX. AMERYKA ŁACIŃSKA I KARAIBY:
Brazylia, Argentyna, Meksyk, Chile
Komponent II to cykl dwudniowych szkoleń poświęconych zagadnieniom marketingu na rynkach zagranicznych oraz technice i organizacji operacji eksportowych. Pokażemy strategie wejścia na rynki krajów pozaunijnych, międzynarodowe zwyczaje i uzanse handlowe oraz finansowanie handlu zagranicznego.
Szkolenie nr 1 - STRATEGIE WEJŚCIA NA RYNKI KRAJÓW POZAUNIJNYCH
Działalność handlowa na rynkach zorganizowanych: targi, giełdy, aukcje, przetargi międzynarodowe. Konsorcja eksportowe.
Rola e-handlu w handlu zagranicznym.
Szkolenie nr 2 - MIĘDZYNARODOWE ZWYCZAJE I UZANSE HANDLOWE. FINANSOWANIE HANDLU ZAGRANICZNEGO
Rozliczenia międzynarodowe
Formuły handlowe INCOTERMS / COMBITERMS.
Szkolenie nr 3 - BADANIA RYNKÓW POD KĄTEM PRZYGOTOWANIA OFERTY EKSPORTOWEJ
Instrumenty oddziaływania na rynek eksportowy - formuła 8xP.
Rola innowacji w eksporcie
Szkolenie nr 4 - PRZYGOTOWANIE TRANSAKCJI EKSPORTOWEJ
Kalkulacja kosztów, badanie wiarygodności partnera, sposoby zawarcia transakcji, zasady i techniki negocjacji kontraktowych
Szkolenie nr 5 - KONTRAKT EKSPORTOWY - PRZYGOTOWANIE, ZAWARCIE I REALIZACJA
Analiza klauzul kontraktu eksportowego: prawa i obowiązki stron w kontrakcie. Najczęściej popełniane błędy w kontraktach. Podmiotowe i przedmiotowe przesłanki ważności kontraktu: analiza dokumentów handlowych, ubezpieczenie transakcji, transport i spedycja, procedury celno-podatkowe, rozstrzyganie spraw spornych
Do współpracy zaprosiliśmy doświadczonych ekspertów – specjalistów, posiadających długoletnią praktykę zawodową, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą
i doświadczeniem w zakresie omawianych zagadnień.
Przeprowadzone szkolenia będą cennym źródłem wiedzy, a przekazane informacje
o realiach rynkowych pomogą rozwiązać problemy, na jakie natrafiają przedsiębiorcy.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach!
Więcej informacji na temat Akademii Handlu Zagranicznego :
Eurofinance Training
tel.:+48 22 830 13 17
fax: 22 830 03 39
efs@eurofinance.com.pl
http://www.eurofinance.com.pl
ORGANIZATORZY:
« poprzedni | archiwum | następny »
Akademia Handlu Zagranicznego: Wsparcie polskiego eksportu
Mimo, iż polski eksport rośnie od kilku lat w szybkim tempie, jego udział w wytwarzaniu PKB jest znacznie mniejszy, niż w większości krajów na świecie i OECD. Jest on także kilkakrotnie mniejszy w przeliczeniu na obywatela naszego kraju (2 400 USD), niż np.: Chorwacji (12 158 USD), Niemczech (12 400 USD), Indiach (29 100 USD), w Kuwejcie (22 100 USD); czy w stosunku do średniej w krajach UE (8 600 USD). To niestety słaby wynik naszej obecności na rynkach światowych, a przecież bardzo wiele polskich firm ma już towary lub usługi na wysokim, światowym poziomie.Co robić, aby zmienić ten niekorzystny stan rzeczy?
Zdaniem wielu analityków, jedną z przyczyn takiej sytuacji jest bariera informacyjna. Wiele firm i tysiące przedsiębiorców mają problemy z uzyskaniem odpowiedzi na tak istotne dla podejmowania właściwych decyzji pytania jak np.:jak przekroczyć granice Polski i poruszać się po światowym rynku?
jak wyjść z ofertą swoich towarów i usług na inne, nieznane rynki?
jak sprowadzać towary z odległych regionów świata?
jakie są warunki dostępu do rynku danego kraju lub regionu i na co musimy zwracać uwagę decydując się na biznes w tym kraju?
jak zbadać szanse czy nasz towar lub usługa na obcym rynku może być sprzedawalna i na jakich warunkach?
jak sprawdzać wiarygodność płatniczą potencjalnego partnera i bezpiecznie rozliczać transakcje?
czy, gdzie, kiedy i w jakiej formie inwestować na rynkach zagranicznych?
co robić, gdy kontrahent nie płaci - jak rozwiązywać spory?Aby uzyskać odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań, zapraszamy do udziału w cyklu seminariów warsztatowych organizowanych przez Eurofinance Training dofinansowanych w 80% z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Akademii Handlu Zagranicznego pod hasłem:
„WSPARCIE POLSKIEGO EKSPORTU!”
Naszym głównym celem jest pomoc w przygotowaniu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, uczestniczących w zajęciach, do wejścia na rynki pozaunijne. Uczestnicy zapoznają się
ze specyfiką oraz prognozami rozwojowymi danego rynku. Podczas szkoleń przekażemy praktyczne porady i wskazówki dotyczące możliwości oraz szans umiejscowienia eksportu, wymiany handlowej i współpracy gospodarczej z poszczególnymi krajami.
W ramach Akademii odbędą się szkolenia w dwóch komponentach:
Komponent I dostarczy Państwu wiedzy na temat obecnej sytuacji społeczno – politycznej oraz ekonomicznej wybranego kraju Europy Wschodniej. Afryki, Ameryki Południowej
lub Azji Jest to cykl jednodniowych szkoleń na temat wybranych rynków krajów
w trakcie transformacji społeczno – gospodarczej oraz krajów rozwijających się, które
są priorytetowe lub ważne z punktu widzenia polskiego eksportu.
MODUŁY SZKOLENIOWE (regiony i rynki eksportowe):
I. EUROPA WSCHODNIA I ŚRODKOWA:
Rosja, Ukraina, Białoruś, Mołdawia
II. EUROPA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA(BAŁKANY):
Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Turcja
III. AZJA ŚRODKOWA:
Kazachstan, Azerbejdżan, Uzbekistan, Armenia
IV. AZJA WSCHODNIA:
Chiny i Hongkong, Korea, Tajwan
V. AZJA POŁUDNIOWA:
Indie
VI. AZJA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA:
Singapur, Indonezja, Malezja, Tajlandia, Wietnam
VII. AFRYKA PÓŁNOCNA I ŚRODKOWY WSCHÓD:
Egipt, Izrael, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt
VIII. AFRYKA SUBSAHARYJSKA:
RPA
IX. AMERYKA ŁACIŃSKA I KARAIBY:
Brazylia, Argentyna, Meksyk, Chile
Komponent II to cykl dwudniowych szkoleń poświęconych zagadnieniom marketingu na rynkach zagranicznych oraz technice i organizacji operacji eksportowych. Pokażemy strategie wejścia na rynki krajów pozaunijnych, międzynarodowe zwyczaje i uzanse handlowe oraz finansowanie handlu zagranicznego.
Szkolenie nr 1 - STRATEGIE WEJŚCIA NA RYNKI KRAJÓW POZAUNIJNYCH
Działalność handlowa na rynkach zorganizowanych: targi, giełdy, aukcje, przetargi międzynarodowe. Konsorcja eksportowe.
Rola e-handlu w handlu zagranicznym.
Szkolenie nr 2 - MIĘDZYNARODOWE ZWYCZAJE I UZANSE HANDLOWE. FINANSOWANIE HANDLU ZAGRANICZNEGO
Rozliczenia międzynarodowe
Formuły handlowe INCOTERMS / COMBITERMS.
Szkolenie nr 3 - BADANIA RYNKÓW POD KĄTEM PRZYGOTOWANIA OFERTY EKSPORTOWEJ
Instrumenty oddziaływania na rynek eksportowy - formuła 8xP.
Rola innowacji w eksporcie
Szkolenie nr 4 - PRZYGOTOWANIE TRANSAKCJI EKSPORTOWEJ
Kalkulacja kosztów, badanie wiarygodności partnera, sposoby zawarcia transakcji, zasady i techniki negocjacji kontraktowych
Szkolenie nr 5 - KONTRAKT EKSPORTOWY - PRZYGOTOWANIE, ZAWARCIE I REALIZACJA
Analiza klauzul kontraktu eksportowego: prawa i obowiązki stron w kontrakcie. Najczęściej popełniane błędy w kontraktach. Podmiotowe i przedmiotowe przesłanki ważności kontraktu: analiza dokumentów handlowych, ubezpieczenie transakcji, transport i spedycja, procedury celno-podatkowe, rozstrzyganie spraw spornych
Do współpracy zaprosiliśmy doświadczonych ekspertów – specjalistów, posiadających długoletnią praktykę zawodową, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą
i doświadczeniem w zakresie omawianych zagadnień.
Przeprowadzone szkolenia będą cennym źródłem wiedzy, a przekazane informacje
o realiach rynkowych pomogą rozwiązać problemy, na jakie natrafiają przedsiębiorcy.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach!
Więcej informacji na temat Akademii Handlu Zagranicznego :
Eurofinance Training
tel.:+48 22 830 13 17
fax: 22 830 03 39
efs@eurofinance.com.pl
http://www.eurofinance.com.pl
ORGANIZATORZY:
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy