W Polsce program został przyjęty w uchwale Rady Ministrów 30 października 2007 roku. Do 2013 roku wszelkie instytucje wpisujące się w ideę programu – firmy i spółki biznesowe, instytucje badawcze i naukowe oraz instytucje administracji publicznej – uzyskały wsparcie w wysokości 10,2 miliarda euro.
Co warte wspomnienia, ze wszystkich złożonych wniosków o dofinansowanie, tylko ok. 10% przeszło gęste sito kwalifikacji i otrzymało dofinansowanie. Jednym z nich jest projekt spółki Inventum, skierowany do branży turystycznej. Przygotowane przez spółkę nowoczesne narzędzie, ma na celu znaczną poprawę skuteczności komunikacji na linii klient - biuro podróży – tour operator. Usprawnienie tego kanału oraz automatyzacja działań sprzedażowych, przekłada się również na znaczną poprawę sprzedażowej i posprzedażowej obsługi klienta.
Autor:
Anna Mikulska
anna.mikulska@primetimepr.pl
Strona domowa projektu:
http://travel.inventumproject.pl/
« poprzedni | archiwum | następny »
UE stawia na przyszłość w ramach programu Innowacyjna Gospodarka
Program Innowacyjna Gospodarka jest jednym z sześciu finansowanych ze środków europejskich programów krajowych w ramach Narodowej Strategii Spójności. Głównym celem programu jest wspieranie rozwoju gospodarki przez ogólnie-pojętą innowacyjność. Jego odbiorcami są więc firmy i przedsiębiorstwa, które stawiają na rozwój przełomowych technologii w dziedzinach komunikacji, realizują badania rozwijające nowe technologie lub stanowią istotne dla rozwoju gospodarki inwestycje.W Polsce program został przyjęty w uchwale Rady Ministrów 30 października 2007 roku. Do 2013 roku wszelkie instytucje wpisujące się w ideę programu – firmy i spółki biznesowe, instytucje badawcze i naukowe oraz instytucje administracji publicznej – uzyskały wsparcie w wysokości 10,2 miliarda euro.
Co warte wspomnienia, ze wszystkich złożonych wniosków o dofinansowanie, tylko ok. 10% przeszło gęste sito kwalifikacji i otrzymało dofinansowanie. Jednym z nich jest projekt spółki Inventum, skierowany do branży turystycznej. Przygotowane przez spółkę nowoczesne narzędzie, ma na celu znaczną poprawę skuteczności komunikacji na linii klient - biuro podróży – tour operator. Usprawnienie tego kanału oraz automatyzacja działań sprzedażowych, przekłada się również na znaczną poprawę sprzedażowej i posprzedażowej obsługi klienta.
Autor:
Anna Mikulska
anna.mikulska@primetimepr.pl
Strona domowa projektu:
http://travel.inventumproject.pl/
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy