Jedną z podstawowych korzyści outsourcingu działalności szkoleniowej jest fakt, iż tak ważny obszar, jakim jest rozwój pracowników poprzez szkolenia, jest powierzany specjalistom w tej dziedzinie. Konsultanci firm zewnętrznych pracując dla klienta korzystają ze swojego doświadczenia, obejmującego tworzenie i realizację polityki personalnej dla wielu firm. Dzięki temu firma korzystająca z outsourcingu ma gwarancję rozwiązań, które uwzględniają nie tylko wiedzę w zakresie realizacji działań szkoleniowych (którą może także posiadać każdy dobry dział szkoleń), ale i doświadczenie pochodzące z różnych branż. Firma może oczekiwać najwyższej jakości w zakresie realizacji działań szkoleniowych, a w przypadku niespełnienia jej oczekiwań zrezygnować ze współpracy i poszukać innej jednostki outsourcingowej (dużo łatwiej jest zmienić dostawcę usług niż pracowników zajmujących się szkoleniami w firmie).
Zainteresowanie outsourcingiem działalności szkoleniowej rośnie. Obserwując trend związany z poszukiwaniem rozwiązań zmniejszających koszty (mowa tutaj nie tylko o finansowych kosztach, ale i kosztach czasu poświęconego na poszukiwanie ośrodka szkoleniowego czy całą administrację szkoleniami) można spodziewać się dużego wzrostu zainteresowania pełnym outsourcingiem działalności szkoleniowej.
Autor: Elżbieta Krokosz, źródło: strategie.info.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
Outsourcing działalności szkoleniowej
Szkolenia po kontrolą firmy zewnętrznej Czym jest outsourcing działalności szkoleniowej? Najogólniej można powiedzieć, iż polega on na wydzieleniu działalności szkoleniowej z zakresu obowiązków działu personalnego i przydzieleniu jej wyspecjalizowanej jednostce zewnętrznej. Dział personalny i wybrana firma współpracują w zakresie tworzenia, realizacji kontroli działalności szkoleniowej. Działania wykonawcze leżą w większości po stronie jednostki outsourcingowej. Ich zakres może być bardzo różny: od realizacji wybranych tematów szkoleniowych aż do czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej uczestnictwa poszczególnych pracowników w szkoleniach. Doświadczenia wielu branż w jednej firmie?Jedną z podstawowych korzyści outsourcingu działalności szkoleniowej jest fakt, iż tak ważny obszar, jakim jest rozwój pracowników poprzez szkolenia, jest powierzany specjalistom w tej dziedzinie. Konsultanci firm zewnętrznych pracując dla klienta korzystają ze swojego doświadczenia, obejmującego tworzenie i realizację polityki personalnej dla wielu firm. Dzięki temu firma korzystająca z outsourcingu ma gwarancję rozwiązań, które uwzględniają nie tylko wiedzę w zakresie realizacji działań szkoleniowych (którą może także posiadać każdy dobry dział szkoleń), ale i doświadczenie pochodzące z różnych branż. Firma może oczekiwać najwyższej jakości w zakresie realizacji działań szkoleniowych, a w przypadku niespełnienia jej oczekiwań zrezygnować ze współpracy i poszukać innej jednostki outsourcingowej (dużo łatwiej jest zmienić dostawcę usług niż pracowników zajmujących się szkoleniami w firmie).
Zainteresowanie outsourcingiem działalności szkoleniowej rośnie. Obserwując trend związany z poszukiwaniem rozwiązań zmniejszających koszty (mowa tutaj nie tylko o finansowych kosztach, ale i kosztach czasu poświęconego na poszukiwanie ośrodka szkoleniowego czy całą administrację szkoleniami) można spodziewać się dużego wzrostu zainteresowania pełnym outsourcingiem działalności szkoleniowej.
Autor: Elżbieta Krokosz, źródło: strategie.info.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy