Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: tak, skorzystaj z udogodnienia, jakim jest analiza potrzeb szkoleniowych. Firma BizTech oferuje produkt, który w znacznym stopniu umożliwia osobom z Działów Szkoleń, Kadr i Personalnych określenie umiejętności pracowników w zakresie obsługi aplikacji systemów informatycznych. Analiza potrzeb szkoleniowych pozwala również na określenie czasu oraz programu szkolenia, jaki jest potrzebny dla danego pracownika. Poprzez dokładne sprecyzowanie tych informacji można lepiej gospodarować funduszami przeznaczonymi na podnoszenie kwalifikacji oraz przygotować ścieżkę rozwoju pracowników.
W procesie analizy potrzeb szkoleniowych można wyróżnić dwa główne etapy:
• ustalenie potrzeb użytkowników wynikających z profilu wykonywanej pracy lub zajmowanego stanowiska;
• bieżący poziom posiadanej wiedzy.
W pierwszym etapie budowana jest lista zadań stawianych przed pracownikami. Do jej utworzenia, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta, wykorzystywane są takie metody, jak:
• wywiad z użytkownikami oraz ich przełożonymi;
• ankiety;
• analiza procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa.
Zebrane informacje pozwalają na jednoznaczne sprecyzowanie celu oraz zakresu szkoleń, a w dalszej perspektywie stanowią podstawę do oceny efektywności procesu szkoleniowego.
Określenie poziomu umiejętności pracowników, w zależności od dostępnych możliwości technicznych, może być realizowane za pomocą:
• testów w formie elektronicznej lub papierowej;
• egzaminu praktycznego.
Zestawienie informacji, uzyskanych w pierwszym etapie „Analizy potrzeb szkoleniowych” z wynikami uzyskanymi podczas egzaminów, umożliwia zdefiniowanie zakresu tematycznego oraz czasu trwania szkolenia, stanowi też podstawę do projektowania ścieżek szkoleniowych.
Więcej informacji na www.biztech.pl.
« poprzedni | archiwum | następny »
Analiza potrzeb szkoleniowych
Chcesz zapewnić Twojej firmie efektywnie pracujący personel? Chcesz zweryfikować faktyczną wiedzę i umiejętności pracowników? Chcesz ustalić odpowiedni czas trwania i tematykę szkoleń? Chcesz określić prawidłowo ścieżkę rozwoju pracowników? Chcesz zapewnić Twojej firmie oszczędności? |
Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: tak, skorzystaj z udogodnienia, jakim jest analiza potrzeb szkoleniowych. Firma BizTech oferuje produkt, który w znacznym stopniu umożliwia osobom z Działów Szkoleń, Kadr i Personalnych określenie umiejętności pracowników w zakresie obsługi aplikacji systemów informatycznych. Analiza potrzeb szkoleniowych pozwala również na określenie czasu oraz programu szkolenia, jaki jest potrzebny dla danego pracownika. Poprzez dokładne sprecyzowanie tych informacji można lepiej gospodarować funduszami przeznaczonymi na podnoszenie kwalifikacji oraz przygotować ścieżkę rozwoju pracowników.
W procesie analizy potrzeb szkoleniowych można wyróżnić dwa główne etapy:
• ustalenie potrzeb użytkowników wynikających z profilu wykonywanej pracy lub zajmowanego stanowiska;
• bieżący poziom posiadanej wiedzy.
W pierwszym etapie budowana jest lista zadań stawianych przed pracownikami. Do jej utworzenia, w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta, wykorzystywane są takie metody, jak:
• wywiad z użytkownikami oraz ich przełożonymi;
• ankiety;
• analiza procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa.
Zebrane informacje pozwalają na jednoznaczne sprecyzowanie celu oraz zakresu szkoleń, a w dalszej perspektywie stanowią podstawę do oceny efektywności procesu szkoleniowego.
Określenie poziomu umiejętności pracowników, w zależności od dostępnych możliwości technicznych, może być realizowane za pomocą:
• testów w formie elektronicznej lub papierowej;
• egzaminu praktycznego.
Zestawienie informacji, uzyskanych w pierwszym etapie „Analizy potrzeb szkoleniowych” z wynikami uzyskanymi podczas egzaminów, umożliwia zdefiniowanie zakresu tematycznego oraz czasu trwania szkolenia, stanowi też podstawę do projektowania ścieżek szkoleniowych.
Więcej informacji na www.biztech.pl.
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy