III EDYCJA WARSZTATÓW: E-LEARNING - TWORZENIE SKUTECZNYCH SZKOLEŃ DO NAUKI ONLINE
Program warsztatów
Metodologia szkoleń online
Rodzaje szkoleń online. Szkolenia synchroniczne i asynchroniczne. Szkolenia prowadzone w Internecie, intranecie i na CD. Forma i tematyka szkoleń. Sposób przyswajania informacji za pomocą komputera i Internetu. Podstawowe elementy szkolenia online. Znaczenie interaktywności w procesie nauczania. Sposoby skutecznej prezentacji zawartości szkolenia.
Zasady oceny funkcjonalności i użyteczności e-szkoleń
Funkcjonalność, użyteczność i dostępność szkoleń. Ćwiczenie - prezentacja i wspólna ocena wybranych szkoleń online.
Etapy powstawania szkolenia online
Etapy tworzenia szkoleń online. Wybór tematu, technologii, wykonawcy. Tworzenie i zawartość scenariusza szkolenia. Produkcja i testowanie szkolenia.
Plan szkolenia online - warsztaty
Zaplanowanie szkolenia online na podstawie otrzymanych materiałów - koncepcja szkolenia, podział zawartości szkolenia na ekrany, zaplanowanie elementów interaktywnych.
Redagowanie tekstów na potrzeby szkoleń online
Zasady pisania i redagowania testów wykorzystywanych do nauki online.
Ćwiczenie
Ocena wybranych ekranów szkoleniowych od kątem sposobu redagowania tekstów oraz modyfikacje testów szkoleń.
Scenariusz szkolenia online - warsztaty
Przygotowanie scenariusza do szkolenia online na postawie otrzymanych materiałów.
Pytania testowe - warsztaty
Przygotowanie pytań do testu wstępnego i końcowego szkolenia online. Zaprojektowanie systemu oceniania wyników testów.
Motywowanie uczestników szkoleń i ocena efektywności programów szkoleniowych - warsztaty
Praktyczne przykłady podnoszenia motywacji uczestników e-szkoleń do nauki. Sposoby badania i oceny efektywności szkoleń online. Zaprojektowanie formularza oceniającego szkolenie.
Dodatkowe informacje:
e-mail: szkolenia@teamnet.pl
telefon: 0600 809 745
fax: 022 332 76 34
www.teamnet.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
III EDYCJA WARSZTATÓW: E-LEARNING - TWORZENIE SKUTECZNYCH SZKOLEŃ DO NAUKI ONLINE
Warszawa, 8 - 9 grudnia 2004 r.
Zapraszamy na III (i zarazem ostatnią w tym roku) edycję 2-dniowych warsztatów, które adresowane są przede wszystkim do redaktorów scenariuszy szkoleń multimedialnych oraz osób odpowiedzialnych za opracowanie merytorycznej zawartości szkoleń. |
Metodologia szkoleń online
Rodzaje szkoleń online. Szkolenia synchroniczne i asynchroniczne. Szkolenia prowadzone w Internecie, intranecie i na CD. Forma i tematyka szkoleń. Sposób przyswajania informacji za pomocą komputera i Internetu. Podstawowe elementy szkolenia online. Znaczenie interaktywności w procesie nauczania. Sposoby skutecznej prezentacji zawartości szkolenia.
Zasady oceny funkcjonalności i użyteczności e-szkoleń
Funkcjonalność, użyteczność i dostępność szkoleń. Ćwiczenie - prezentacja i wspólna ocena wybranych szkoleń online.
Etapy powstawania szkolenia online
Etapy tworzenia szkoleń online. Wybór tematu, technologii, wykonawcy. Tworzenie i zawartość scenariusza szkolenia. Produkcja i testowanie szkolenia.
Plan szkolenia online - warsztaty
Zaplanowanie szkolenia online na podstawie otrzymanych materiałów - koncepcja szkolenia, podział zawartości szkolenia na ekrany, zaplanowanie elementów interaktywnych.
Redagowanie tekstów na potrzeby szkoleń online
Zasady pisania i redagowania testów wykorzystywanych do nauki online.
Ćwiczenie
Ocena wybranych ekranów szkoleniowych od kątem sposobu redagowania tekstów oraz modyfikacje testów szkoleń.
Scenariusz szkolenia online - warsztaty
Przygotowanie scenariusza do szkolenia online na postawie otrzymanych materiałów.
Pytania testowe - warsztaty
Przygotowanie pytań do testu wstępnego i końcowego szkolenia online. Zaprojektowanie systemu oceniania wyników testów.
Motywowanie uczestników szkoleń i ocena efektywności programów szkoleniowych - warsztaty
Praktyczne przykłady podnoszenia motywacji uczestników e-szkoleń do nauki. Sposoby badania i oceny efektywności szkoleń online. Zaprojektowanie formularza oceniającego szkolenie.
Dodatkowe informacje:
e-mail: szkolenia@teamnet.pl
telefon: 0600 809 745
fax: 022 332 76 34
www.teamnet.pl
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy