Książka dostarcza wiedzy niezbędnej do sprawnej sprzedaży, kształtuje motywację i umiejętności komunikacyjne, uczy jak stosować proste techniki wywierania wpływu. Wykorzystując te narzędzia sprzedawca w ciągu kilku chwil zbuduje doskonałą relację z klientem, a sama praca stanie się ciekawsza i bardziej atrakcyjna.
Bezpośrednim adresatem publikacji jest sprzedawca już zatrudniony w sklepie, mający doświadczenie handlowe. Nie oznacza to, że nie mogą po niego sięgać kandydaci na sprzedawców – wręcz przeciwnie, materiał zawarty w książce jest zrozumiały niezależnie od stażu zawodowego. Kierownicy sklepów powinni po prostu wyposażyć w nią swoich pracowników i… egzekwować wiedzę w praktyce.
Książka może być także wykorzystana jako gotowy scenariusz szkolenia sprzedażowego. Dla właścicieli i menedżerów stanowi doskonałą podstawę do organizowania szkoleń wewnętrznych. Tekst jest gotowym wykładem, ćwiczenia – częścią warsztatową, a mapy myśli – formą wizualizacji. Wystarczy tylko przerobić przykłady na zgodne z własną branżą i uzupełnić je np. o szkolenie produktowe czy merchandising (patrz CD).
Informacje zawarte w książce mogą wydawać się oczywiste. Jednak równie istotne, jak zdobywanie nowych wiadomości jest porządkowanie już przyswojonych. Taką funkcję spełnia ta praca, dając sprzedawcy solidną podstawę zawodową i eliminując jednego z jego najpoważniejszych wrogów – niepewność. Wielkim atutem książki jest fakt, iż jej Autor – Jacek Gałązka, psycholog, absolwent warszawskiej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, trener biznesu – oprócz kompetencji i doświadczeń w szkoleniu firm ma również wieloletnią praktykę handlową, zna doskonale nasze polskie realia i uwarunkowania rozwijającego się rynku oraz specyfikę polskiego klienta. Tą wiedzą dzieli się z Czytelnikami w sposób prosty, jasny i przystępny.
Książka ukazała się w ramach serii wydawniczej SZKOŁA TRENINGU PERSONALNEGO, w której polecamy również następujące publikacje:
• Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem,
• Sztuka wystąpień, czyli jak mówić by osiągnąć cel,
• Sztuka aktywności, czyli jak zostać kobieta sukcesu,
• Słowo o manipulacji, czyli krótki podręcznik samoobrony,
• Słowo o mobbingu, czyli jak sobie radzić z dręczycielem.
Więcej informacji i sprzedaż książek: www.poltext.com.pl/cgi-bin/poltext/kat_15
« poprzedni | archiwum | następny »
Wydawnictwo Poltext poleca książkę Jacka Gałązki "Mapa sprzedawcy, czyli techniki sprzedaży w sklepie"
Sprzedaż w sklepie to specyficzna praca. Sprzedawca ma tylko kilka minut dla każdego klienta, który na dodatek jest dla niego kimś zupełnie nieznajomym. W krótkim czasie musi spowodować, że przypadkowy klient będzie już stale odwiedzał ten właśnie sklep, a jego zadowolenie przełoży się bezpośrednio na wynik finansowy i prestiż firmy. |
Książka dostarcza wiedzy niezbędnej do sprawnej sprzedaży, kształtuje motywację i umiejętności komunikacyjne, uczy jak stosować proste techniki wywierania wpływu. Wykorzystując te narzędzia sprzedawca w ciągu kilku chwil zbuduje doskonałą relację z klientem, a sama praca stanie się ciekawsza i bardziej atrakcyjna.
Część pierwsza podręcznika zawiera informacje ogólne, jakie powinien zdobyć każdy sprzedawca jeszcze przed rozpoczęciem pracy. Chodzi tu o właściwe podejście do zagadnień związanych ze sprzedażą, stosunek do klienta i do samego produktu, wiedzę na temat przedmiotu sprzedaży itp. W części drugiej określone są reguły obowiązujące podczas typowej transakcji z typowym klientem. Praktyczne wskazówki podane zostały w porządku chronologicznym – od wejścia klienta do sklepu, aż do pożegnania i wyjścia z zakupami. Część trzecia to imponderabilia – ulotne i trudne do osadzenia w chronologicznym schemacie drobiazgi, które, pomimo że niewielkie, są bardzo ważne dla całej transakcji. To także pewne trudności i przeszkody, jakim sprzedawca musi umieć stawić czoło. |
Bezpośrednim adresatem publikacji jest sprzedawca już zatrudniony w sklepie, mający doświadczenie handlowe. Nie oznacza to, że nie mogą po niego sięgać kandydaci na sprzedawców – wręcz przeciwnie, materiał zawarty w książce jest zrozumiały niezależnie od stażu zawodowego. Kierownicy sklepów powinni po prostu wyposażyć w nią swoich pracowników i… egzekwować wiedzę w praktyce.
Książka może być także wykorzystana jako gotowy scenariusz szkolenia sprzedażowego. Dla właścicieli i menedżerów stanowi doskonałą podstawę do organizowania szkoleń wewnętrznych. Tekst jest gotowym wykładem, ćwiczenia – częścią warsztatową, a mapy myśli – formą wizualizacji. Wystarczy tylko przerobić przykłady na zgodne z własną branżą i uzupełnić je np. o szkolenie produktowe czy merchandising (patrz CD).
Informacje zawarte w książce mogą wydawać się oczywiste. Jednak równie istotne, jak zdobywanie nowych wiadomości jest porządkowanie już przyswojonych. Taką funkcję spełnia ta praca, dając sprzedawcy solidną podstawę zawodową i eliminując jednego z jego najpoważniejszych wrogów – niepewność. Wielkim atutem książki jest fakt, iż jej Autor – Jacek Gałązka, psycholog, absolwent warszawskiej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, trener biznesu – oprócz kompetencji i doświadczeń w szkoleniu firm ma również wieloletnią praktykę handlową, zna doskonale nasze polskie realia i uwarunkowania rozwijającego się rynku oraz specyfikę polskiego klienta. Tą wiedzą dzieli się z Czytelnikami w sposób prosty, jasny i przystępny.
Książka ukazała się w ramach serii wydawniczej SZKOŁA TRENINGU PERSONALNEGO, w której polecamy również następujące publikacje:
• Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem,
• Sztuka wystąpień, czyli jak mówić by osiągnąć cel,
• Sztuka aktywności, czyli jak zostać kobieta sukcesu,
• Słowo o manipulacji, czyli krótki podręcznik samoobrony,
• Słowo o mobbingu, czyli jak sobie radzić z dręczycielem.
Więcej informacji i sprzedaż książek: www.poltext.com.pl/cgi-bin/poltext/kat_15
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy