Trzeba wprowadzić nowy produkt na rynek, a może zorganizować konferencję dla 200 osób?
Czy chodzi o wakacje zagraniczne dla rodziny i przyjaciół?
Chcesz otworzyć oddział swojej organizacji w innym mieście?
Masz pomysł na nową usługę, która pozwoli Ci rozwinąć firmę?
Tego typu wyzwania to właśnie projekty. Zadania do wykonania w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach finansowych i ludzkich, w konkretnym otoczeniu. Mamy z nimi do czynienia na co dzień, z mniejszych i większych projektów składa się nasza praca zawodowa i życie prywatne. Bo projekty to nie tylko wielkie przedsięwzięcia technologiczne, administracyjne czy naukowe. To też budowa domu, czy remont mieszkania, programowanie i dokumentacja oprogramowania, czy też badania i testy nad nowym rodzajem lekarstwa.
Projektem mogą być nawet tak proste czynności, jak zrobienie obiadu, czy organizacja wyjazdu na grzyby. Czas trwania projektu to okres pomiędzy rozpoczęciem a zakończeniem działań, który może wynosić minuty, godziny, tygodnie, miesiące, czy nawet lata.
W przeciwieństwie do procesu, projekt wykonuje się raz, w określonym czasie. Czyli są to działania jednodniowe lub kilkumiesięczne, zespołowe, wiodące do osiągnięcia konkretnego celu, mieszczącego się w strategii działań małej lub dużej firmy.
Czym jest zarządzanie projektem?
Zarządzanie projektem w praktyce jest to umiejętność przewodzenia zespołowi, zdolność efektywnego wykorzystania potencjału grupy, czasu, środków i czynników zewnętrznych.
Zarządzanie projektem to dziedzina zajmująca się efektywną realizacją wyznaczonych celów przy jednoczesnej neutralizacji ograniczeń, zagrożeń i ryzyka. Zajmuje się budowaniem motywacji zespołu projektowego i właściwą komunikacją pomiędzy uczestnikami projektu. Zarządzanie projektem to pole działania i odpowiedzialności wielu osób w tym tzw. sponsora, kierownika projektu oraz uczestników projektu.
Dlaczego warto się uczyć zarządzania projektami?
Choć wydaje nam się, że mamy wiedzę i doświadczenie, wszyscy popełniamy błędy realizując projekty. Forsujemy nasz punkt widzenia, nieprecyzyjnie określamy cele, odchodzimy od wyznaczonego planu działania, zapominamy o potencjalnych użytkownikach projektu, nie wykorzystujemy potencjału grupy, nie panujemy nad komunikacją. W konsekwencji często tracimy czas i pieniądze a dodatkowo nie osiągamy zaplanowanego celu.
Można uniknąć takich błędów, nauczyć się działać według sprawdzonych zasad i reguł oraz wykorzystać w pełni wartość pracy grupowej.
Proponujemy naukę praktyczną na szkoleniu „Zarządzanie projektem , wykorzystanie potencjału pracy zespołowej”, które odbędzie się 20-21 lutego w Warszawie.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na stronę www.homocreatore.pl lub prosimy o kontakt telefoniczny (022) 629 77 87.
Na szkoleniu:
• nauczysz się, jak zdefiniować zakres projektu i jego cele,
• dowiesz się, jak zbudować i prowadzić zespół projektowy,
• zrozumiesz, kim jest sponsor i interesariusz projektu,
• poznasz sposoby tworzenia poprawnego budżetu,
• docenisz wagę dobrej komunikacji.
Formuła szkolenia.
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i koncentruje się na efektywnych technikach i narzędziach prowadząc uczestników przez nie chronologicznie, krok po kroku, symulując przepływ projektu przez organizację. Tym samym program unika podejścia akademickiego, tj. podziału na sesje tematyczne i omawiania zagadnień w oderwaniu od procesu projektowego. W praktyce oznacza to, że zagadnienia np. zarządzanie zmianą, czy komunikacja pojawiają się wielokrotnie w programie, każdorazowo w miejscu, gdzie należy daną technikę czy narzędzie zastosować, w kontekście jego oddziaływania na losy projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy opracowują plan konkretnego projektu, przez co mają okazję wypróbować narzędzia oraz ćwiczyć taktyki i techniki. Szkolenie jest interaktywne, gdzie ćwiczenia sięgają 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze. Szkolenie wykorzystuje znajomość kompetencji zarządczych takich jak: komunikacja, przywództwo, motywacja, zarządzanie czasem, planowanie, prowadzenie spotkań, podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów, praca w zespole.
Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych HOMO CREATORE skupia zespół doświadczonych doradców i trenerów praktyków – specjalistów z zakresu psychologii, organizacji, zarządzania, sprzedaży i coachingu, którzy posiadając wysokie kompetencje w swojej dziedzinie, podchodzą z pasją, zaangażowaniem i radością do wykonywanej pracy – czym potrafią zarazić uczestników szkoleń!
Prowadzimy szkolenia otwarte oraz zamknięte (in company – „szyte na miarę”).
W naszej ofercie znajduje się szeroka paleta szkoleń z zakresu miękkich umiejętności biznesowych, np.:
• ORGANIZACJA PRACY "W DRODZE" - warsztaty dla osób, których praca związana jest z częstymi wyjazdami
• ZARZĄDZANIE PROJEKTEM, wykorzystanie potencjału pracy zespołowej
• PSYCHOLOGIA PIENIĘDZY i mechanizmy ich zarabiania
• JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ POŻĄDANIE KLIENTÓW, przez zbudowanie silnej i atrakcyjnej marki
• SAVOIR-VIVRE DLA MENEDŻERÓW, czyli etykieta w firmie, na spotkaniu i biznes-lunchu
• TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ, czyli jak działać efektywnie
• TRENING MENEDŻERSKI - motywacja i zarządzanie zespołem
• Trening skutecznego ZARZĄDZANIA CZASEM
• Trening SKUTECZNOŚCI OSOBISTEJ
• ASERTYWNOŚĆ w działaniu
• WYSTĄPIENIA publiczne
• Zarządzanie EMOCJAMI
• ZARZĄDZANIE SOBĄ, czyli jak osiągnąć równowagę w życiu zawodowym i prywatnym
• KREATYWNOŚĆ i podejmowanie decyzji
• NEGOCJACJE - strategie i techniki
• COACHING menedżerski, czyli trening skuteczności szefa
• Przyjmowanie REKLAMACJI i OBIEKCJI klienta
• SEKRETARIAT doskonały - sztuka komunikacji i organizacji pracy
• Skuteczna WIZYTA HANDLOWA
• SPRZEDAWAJ jak profesjonalista
• STRATEGIE HANDLOWE W SPRZEDAŻY, czyli radzenie sobie z grami klientów Sztuka budowania LOJALNOŚCI klientów
• TELEFONICZNA OBSŁUGA klienta i telemarketing
Zapraszamy do kontaktu z nami: www.homocreatore.pl, www.szkolenia-biznesowe.pl; biuro@homocreatore.pl albo telefonicznie (022) 629 77 87.
« poprzedni | archiwum | następny »
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM – wymóg naszych czasów, czy wiedza dla wybranych?
Czym jest projekt?Trzeba wprowadzić nowy produkt na rynek, a może zorganizować konferencję dla 200 osób?
Czy chodzi o wakacje zagraniczne dla rodziny i przyjaciół?
Chcesz otworzyć oddział swojej organizacji w innym mieście?
Masz pomysł na nową usługę, która pozwoli Ci rozwinąć firmę?
Tego typu wyzwania to właśnie projekty. Zadania do wykonania w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach finansowych i ludzkich, w konkretnym otoczeniu. Mamy z nimi do czynienia na co dzień, z mniejszych i większych projektów składa się nasza praca zawodowa i życie prywatne. Bo projekty to nie tylko wielkie przedsięwzięcia technologiczne, administracyjne czy naukowe. To też budowa domu, czy remont mieszkania, programowanie i dokumentacja oprogramowania, czy też badania i testy nad nowym rodzajem lekarstwa.
Projektem mogą być nawet tak proste czynności, jak zrobienie obiadu, czy organizacja wyjazdu na grzyby. Czas trwania projektu to okres pomiędzy rozpoczęciem a zakończeniem działań, który może wynosić minuty, godziny, tygodnie, miesiące, czy nawet lata.
W przeciwieństwie do procesu, projekt wykonuje się raz, w określonym czasie. Czyli są to działania jednodniowe lub kilkumiesięczne, zespołowe, wiodące do osiągnięcia konkretnego celu, mieszczącego się w strategii działań małej lub dużej firmy.
Czym jest zarządzanie projektem?
Zarządzanie projektem w praktyce jest to umiejętność przewodzenia zespołowi, zdolność efektywnego wykorzystania potencjału grupy, czasu, środków i czynników zewnętrznych.
Zarządzanie projektem to dziedzina zajmująca się efektywną realizacją wyznaczonych celów przy jednoczesnej neutralizacji ograniczeń, zagrożeń i ryzyka. Zajmuje się budowaniem motywacji zespołu projektowego i właściwą komunikacją pomiędzy uczestnikami projektu. Zarządzanie projektem to pole działania i odpowiedzialności wielu osób w tym tzw. sponsora, kierownika projektu oraz uczestników projektu.
Dlaczego warto się uczyć zarządzania projektami?
Choć wydaje nam się, że mamy wiedzę i doświadczenie, wszyscy popełniamy błędy realizując projekty. Forsujemy nasz punkt widzenia, nieprecyzyjnie określamy cele, odchodzimy od wyznaczonego planu działania, zapominamy o potencjalnych użytkownikach projektu, nie wykorzystujemy potencjału grupy, nie panujemy nad komunikacją. W konsekwencji często tracimy czas i pieniądze a dodatkowo nie osiągamy zaplanowanego celu.
Można uniknąć takich błędów, nauczyć się działać według sprawdzonych zasad i reguł oraz wykorzystać w pełni wartość pracy grupowej.
Proponujemy naukę praktyczną na szkoleniu „Zarządzanie projektem , wykorzystanie potencjału pracy zespołowej”, które odbędzie się 20-21 lutego w Warszawie.
Po szczegółowe informacje zapraszamy na stronę www.homocreatore.pl lub prosimy o kontakt telefoniczny (022) 629 77 87.
Na szkoleniu:
• nauczysz się, jak zdefiniować zakres projektu i jego cele,
• dowiesz się, jak zbudować i prowadzić zespół projektowy,
• zrozumiesz, kim jest sponsor i interesariusz projektu,
• poznasz sposoby tworzenia poprawnego budżetu,
• docenisz wagę dobrej komunikacji.
Formuła szkolenia.
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i koncentruje się na efektywnych technikach i narzędziach prowadząc uczestników przez nie chronologicznie, krok po kroku, symulując przepływ projektu przez organizację. Tym samym program unika podejścia akademickiego, tj. podziału na sesje tematyczne i omawiania zagadnień w oderwaniu od procesu projektowego. W praktyce oznacza to, że zagadnienia np. zarządzanie zmianą, czy komunikacja pojawiają się wielokrotnie w programie, każdorazowo w miejscu, gdzie należy daną technikę czy narzędzie zastosować, w kontekście jego oddziaływania na losy projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy opracowują plan konkretnego projektu, przez co mają okazję wypróbować narzędzia oraz ćwiczyć taktyki i techniki. Szkolenie jest interaktywne, gdzie ćwiczenia sięgają 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze. Szkolenie wykorzystuje znajomość kompetencji zarządczych takich jak: komunikacja, przywództwo, motywacja, zarządzanie czasem, planowanie, prowadzenie spotkań, podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów, praca w zespole.
Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych HOMO CREATORE skupia zespół doświadczonych doradców i trenerów praktyków – specjalistów z zakresu psychologii, organizacji, zarządzania, sprzedaży i coachingu, którzy posiadając wysokie kompetencje w swojej dziedzinie, podchodzą z pasją, zaangażowaniem i radością do wykonywanej pracy – czym potrafią zarazić uczestników szkoleń!
Prowadzimy szkolenia otwarte oraz zamknięte (in company – „szyte na miarę”).
W naszej ofercie znajduje się szeroka paleta szkoleń z zakresu miękkich umiejętności biznesowych, np.:
• ORGANIZACJA PRACY "W DRODZE" - warsztaty dla osób, których praca związana jest z częstymi wyjazdami
• ZARZĄDZANIE PROJEKTEM, wykorzystanie potencjału pracy zespołowej
• PSYCHOLOGIA PIENIĘDZY i mechanizmy ich zarabiania
• JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ POŻĄDANIE KLIENTÓW, przez zbudowanie silnej i atrakcyjnej marki
• SAVOIR-VIVRE DLA MENEDŻERÓW, czyli etykieta w firmie, na spotkaniu i biznes-lunchu
• TRENING KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ, czyli jak działać efektywnie
• TRENING MENEDŻERSKI - motywacja i zarządzanie zespołem
• Trening skutecznego ZARZĄDZANIA CZASEM
• Trening SKUTECZNOŚCI OSOBISTEJ
• ASERTYWNOŚĆ w działaniu
• WYSTĄPIENIA publiczne
• Zarządzanie EMOCJAMI
• ZARZĄDZANIE SOBĄ, czyli jak osiągnąć równowagę w życiu zawodowym i prywatnym
• KREATYWNOŚĆ i podejmowanie decyzji
• NEGOCJACJE - strategie i techniki
• COACHING menedżerski, czyli trening skuteczności szefa
• Przyjmowanie REKLAMACJI i OBIEKCJI klienta
• SEKRETARIAT doskonały - sztuka komunikacji i organizacji pracy
• Skuteczna WIZYTA HANDLOWA
• SPRZEDAWAJ jak profesjonalista
• STRATEGIE HANDLOWE W SPRZEDAŻY, czyli radzenie sobie z grami klientów Sztuka budowania LOJALNOŚCI klientów
• TELEFONICZNA OBSŁUGA klienta i telemarketing
Zapraszamy do kontaktu z nami: www.homocreatore.pl, www.szkolenia-biznesowe.pl; biuro@homocreatore.pl albo telefonicznie (022) 629 77 87.
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy