Z przyjemnością informujemy, że patronat honorowy nad cyklem spotkań objęła Polska Izba Firm Szkoleniowych.
I seminarium w cyklu Forum Firm Szkoleniowych
INFORMATYCZNE WSPARCIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
24 czerwca 2008 r., Warszawa
W programie:
- Wykorzystanie struktur call/contact center w firmach szkoleniowych
Marcin Sosnowski (ContactPoint)
- Ochrona danych osobowych w firmach szkoleniowych. Kiedy należy rejestrować w GIODO bazy danych? Szczególne warunki i ograniczenia prawne w zakresie elektronicznego marketingu. Propozycje zmian w zakresie odpowiedzialności prawnej
dr Grzegorz Sibiga (Instytut Nauk Prawnych PAN)
- Zarządzanie relacjami z klientami poprzez strony internetowe
dr Maciej Mitręga (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
- Wirtualni Awatarzy (chatboty) – w roli wirtualnych doradców na firmowych stronach
Rafał Rynkiewicz szef projektu i programista (chatbot.pl)
- Jak obniżyć koszty pozyskiwania uczestników – audyt telekomunikacyjny
Marek Cichy (Audytel)
- WEB 2.0 w szkoleniach – rola blogów i portali społecznościowych w marketingu firm szkoleniowych. Marketing sieciowy – najnowsze techniki. Nowe media dla szkoleń na przykładzie Second Life. Internetowe kampanie wizerunkowe
Krzysztof Urbanowicz (Mediapolis)
- Zwrot z inwestycji w narzędzia informatyczne, wspierające obsługę klienta – czy warto ponosić dodatkowe koszty?
Jarosław Żeliński (IT Consulting)
Więcej informacji:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/ffs/index.php
Formularz zgłoszeniowy:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/ffs/formularz_zgloszeniowy.php
* Osoby które dowiedziały się o wydarzeniu dzięki tej informacji, prosimy o skorzystanie TYLKO z powyższego formularzu zgłoszeniowego
II seminarium w cyklu Forum Firm Szkoleniowych
INFORMATYCZNE WSPARCIE - ZARZĄDZANIA PROJEKTEM SZKOLENIOWYM I JEGO REALIZACJA
19 sierpnia 2008 r., Warszawa
W programie:
- Firmy szkoleniowe w Internecie – jako alternatywa dla edukacji akademickiej (uwarunkowania zdalnej edukacji, e-learning i rola Internetu w nauczaniu, personalizacja szkoleń, metody oceny szkoleń)
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Uniwersytet Warszawski – Instytut Dziennikarstw)
- Badanie i rozpoznanie potrzeb i zainteresowań szkoleniowych potencjalnych grup użytkowników. Techniki badania potrzeb - case study firmy Pentor
Eugeniusz Śmiłowski (Pentor)
- Przygotowanie do wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych w firmie szkoleniowej – modelowanie procesów biznesowych, z uwzględnieniem efektywności szkoleń, badań ankietowych, analityki szkoleń poprzez hurtownie danych, raportowania. Prezentacja metodyki na przykładach
Jarosław Żeliński (IT-Consulting)
- Wspomaganie zarządzania – zintegrowane systemy i informatyczne dla firm szkoleniowych. Moduły systemów: planowanie i rozliczanie imprez, angażowanie wykładowców, kampanie promocyjne (w tym mailing, ewidencjonowanie uczestników, automatyzacja potwierdzeń, fakturowanie, catering, ankietowanie uczestników, analizy zbiorcze, rozliczanie wynagrodzeń, ewidencje kosztów, badanie efektywności imprez Zastosowanie wirtualnych doradców jako wsparcia w procesie nauczania/szkolenia. Proces wdrażania Wirtualnego Doradcy w firmie szkoleniowej. Zakres stosowania – możliwości i ograniczenia
Maciej Stanusch (www.stanusch.com)
- Kosztorysowanie projektów szkoleniowych w arkuszu kalkulacyjnym – weryfikacja efektywności i rentowności, modelowanie finansowe wariantów projektu:
Edyta Szarska, Controlling Partner
- Programy lojalnościowe dla uczestników szkoleńdr Piotr Drygas, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu- Środki audiowizualne w realizacji szkoleń – systemy transmisji szkoleń przez Internet (wymagania techniczne)
Sławomir Skowroński (TRIAS)
Więcej informacji:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/zps/index.php
Formularz zgłoszeniowy:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/zps/formularz_zgloszeniowy.php
* Osoby które dowiedziały się o wydarzeniu dzięki tej informacji, prosimy o skorzystanie TYLKO z powyższego formularzu zgłoszeniowego
Koszty udziału:
- w jednym seminarium wynosi 750zł + 22% VAT
- w dwóch seminariach wynosi 1500zł + VAT => RABAT 20%, 1200zł + 22% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w programie, materiały zawierające omówienie wykładów, konsultacje pozaprogramowe, Certyfikat Udziału, bufet w przerwie w obradach.Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego droga elektroniczną. Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem - zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłamy na 10 dni przed rozpoczęciem forum. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Kontakt z koordynatorem seminariów:
Agata Soboń, pr@cpi.com.pl, 022 870 69 78
« poprzedni | archiwum | następny »
Seminaria dla Firm Szkoleniowych
Centrum Promocji Informatyki zaprasza Państwa do udziału w seminariach skierowanych do firm zajmujących się organizacją szkoleń. Podczas seminariów zdobędą Państwo kompleksową wiedzę o rozwiązaniach informatycznych, które podnoszą sprawność organizacji szkoleń oraz całego procesu ich promocji. Przekonają się zatem Państwo, w jaki sposób wsparcie ze strony narzędzi informatycznych przyczynia się do wzrostu jakości szkoleń, efektywności ich sprzedaży oraz jakości komunikacji wewnętrznej i relacji z Klientami.Z przyjemnością informujemy, że patronat honorowy nad cyklem spotkań objęła Polska Izba Firm Szkoleniowych.
I seminarium w cyklu Forum Firm Szkoleniowych
INFORMATYCZNE WSPARCIE MARKETINGU I SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
24 czerwca 2008 r., Warszawa
W programie:
- Wykorzystanie struktur call/contact center w firmach szkoleniowych
Marcin Sosnowski (ContactPoint)
- Ochrona danych osobowych w firmach szkoleniowych. Kiedy należy rejestrować w GIODO bazy danych? Szczególne warunki i ograniczenia prawne w zakresie elektronicznego marketingu. Propozycje zmian w zakresie odpowiedzialności prawnej
dr Grzegorz Sibiga (Instytut Nauk Prawnych PAN)
- Zarządzanie relacjami z klientami poprzez strony internetowe
dr Maciej Mitręga (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
- Wirtualni Awatarzy (chatboty) – w roli wirtualnych doradców na firmowych stronach
Rafał Rynkiewicz szef projektu i programista (chatbot.pl)
- Jak obniżyć koszty pozyskiwania uczestników – audyt telekomunikacyjny
Marek Cichy (Audytel)
- WEB 2.0 w szkoleniach – rola blogów i portali społecznościowych w marketingu firm szkoleniowych. Marketing sieciowy – najnowsze techniki. Nowe media dla szkoleń na przykładzie Second Life. Internetowe kampanie wizerunkowe
Krzysztof Urbanowicz (Mediapolis)
- Zwrot z inwestycji w narzędzia informatyczne, wspierające obsługę klienta – czy warto ponosić dodatkowe koszty?
Jarosław Żeliński (IT Consulting)
Więcej informacji:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/ffs/index.php
Formularz zgłoszeniowy:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/ffs/formularz_zgloszeniowy.php
* Osoby które dowiedziały się o wydarzeniu dzięki tej informacji, prosimy o skorzystanie TYLKO z powyższego formularzu zgłoszeniowego
II seminarium w cyklu Forum Firm Szkoleniowych
INFORMATYCZNE WSPARCIE - ZARZĄDZANIA PROJEKTEM SZKOLENIOWYM I JEGO REALIZACJA
19 sierpnia 2008 r., Warszawa
W programie:
- Firmy szkoleniowe w Internecie – jako alternatywa dla edukacji akademickiej (uwarunkowania zdalnej edukacji, e-learning i rola Internetu w nauczaniu, personalizacja szkoleń, metody oceny szkoleń)
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Uniwersytet Warszawski – Instytut Dziennikarstw)
- Badanie i rozpoznanie potrzeb i zainteresowań szkoleniowych potencjalnych grup użytkowników. Techniki badania potrzeb - case study firmy Pentor
Eugeniusz Śmiłowski (Pentor)
- Przygotowanie do wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych w firmie szkoleniowej – modelowanie procesów biznesowych, z uwzględnieniem efektywności szkoleń, badań ankietowych, analityki szkoleń poprzez hurtownie danych, raportowania. Prezentacja metodyki na przykładach
Jarosław Żeliński (IT-Consulting)
- Wspomaganie zarządzania – zintegrowane systemy i informatyczne dla firm szkoleniowych. Moduły systemów: planowanie i rozliczanie imprez, angażowanie wykładowców, kampanie promocyjne (w tym mailing, ewidencjonowanie uczestników, automatyzacja potwierdzeń, fakturowanie, catering, ankietowanie uczestników, analizy zbiorcze, rozliczanie wynagrodzeń, ewidencje kosztów, badanie efektywności imprez Zastosowanie wirtualnych doradców jako wsparcia w procesie nauczania/szkolenia. Proces wdrażania Wirtualnego Doradcy w firmie szkoleniowej. Zakres stosowania – możliwości i ograniczenia
Maciej Stanusch (www.stanusch.com)
- Kosztorysowanie projektów szkoleniowych w arkuszu kalkulacyjnym – weryfikacja efektywności i rentowności, modelowanie finansowe wariantów projektu:
Edyta Szarska, Controlling Partner
- Programy lojalnościowe dla uczestników szkoleńdr Piotr Drygas, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu- Środki audiowizualne w realizacji szkoleń – systemy transmisji szkoleń przez Internet (wymagania techniczne)
Sławomir Skowroński (TRIAS)
Więcej informacji:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/zps/index.php
Formularz zgłoszeniowy:
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/zps/formularz_zgloszeniowy.php
* Osoby które dowiedziały się o wydarzeniu dzięki tej informacji, prosimy o skorzystanie TYLKO z powyższego formularzu zgłoszeniowego
Koszty udziału:
- w jednym seminarium wynosi 750zł + 22% VAT
- w dwóch seminariach wynosi 1500zł + VAT => RABAT 20%, 1200zł + 22% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w programie, materiały zawierające omówienie wykładów, konsultacje pozaprogramowe, Certyfikat Udziału, bufet w przerwie w obradach.Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego droga elektroniczną. Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem - zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłamy na 10 dni przed rozpoczęciem forum. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Kontakt z koordynatorem seminariów:
Agata Soboń, pr@cpi.com.pl, 022 870 69 78
« poprzedni | archiwum | następny »
Ostatnie 10 artykułów
- » Jak zmotywować się do rozwoju w czasach pandemii? Porada trenera HILLWAY
- » Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING
- » Przykładowy cykl szkoleń dla działu handlowego, mający na celu stworzyć profesjonalnie działający zespół, który skutecznie realizuję plany szkoleniowe
- » Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów
- » POKOLENIE „Y” W PRACY
- » Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
- » Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
- » BY INNI SŁUCHALI Z PODZIWEM - O prezentacjach biznesowych i wystąpieniach publicznych
- » Pokolenie Y. Zarządzanie generacją.
- » 5 ważnych elementów, ważnych w nowej pracy